Актуальність застосування Свіпстейків в арбітражі трафіку
Свіпстейки являють собою вертикаль в арбітражі, яка включає опитування, розіграші, подарункові пропозиції. Сьогодні поширена думка, що в арбітражі на розіграшах і лотереях заробити досить важко. Виплати у свіпах часто можуть не окупити трафік, але водночас партнерські програми взаємодіють із розіграшами і лотереями. Експерти в галузі арбітражу зі свіпстейками детально вивчають, які джерела необхідні для роботи в обов'язковому порядку.
Більше партнерських мереж у вертикалі свіпстейки можна знайти на сторінці у Affiliate Wave.
Оптимізація основних джерел і кампаній у свіпстейках
Вертикаль свіпстейків є досить гнучким інструментом, яка може працювати з різними інструментами. Основні джерела трафіку для свіпстейків включають:
- push-трафік, соціальні мережі;
- розсилки на електронну пошту;
- трафіки з чат-ботів;
- доменні трафіки, google.
Запущена рекламна компанія має бути креативною, також необхідно заздалегідь зайнятися збором інформації. На самому початку конверсія, вартість відвідувачів можуть бути високими. Агресивна рекламна стратегія швидко втрачає свою результативність і краще вибирати м'які підходи до потенційних клієнтів. Оптимізація кампаній вимагає правильного розподілу бюджету і використання базових підходів. Щоб зробити висновок про ефективність джерела трафіку і локалізації, необхідно дочекатися необхідної кількості даних про охоплення аудиторії, вартості кліків, конверсії.
Додатково необхідно відстежувати статистику за годинним інтервалом, щоб зрозуміти найкращу результативність, віддачу від джерел за часом і локалізацією, ГЕО даними.
Якщо деякі інструменти не дають позитивної динаміки, то необхідно відмовитися від таких джерел. Можливо, знадобиться додаткове налаштування. Слід сформувати список найефективніших джерел за напрямом ГЕО. Додаткове проведення спліт-тестів з початкового етапу визначить найкращі комбінації креативів, рекламних пропозицій. Так оптимізація кампанії відбуватиметься швидше.
Вибір найкращого варіанту для новачків
Новачок може зайти у сферу свіпстейків тільки за наявності достатнього обсягу фінансування. При виборі джерела необхідно враховувати складнощі модерації та необхідність застосовувати спеціальні інструменти, наприклад унікалізатори креативів. Експерти вважають, що вертикаль свіпстейків вимагає великої кількості часу на проходження модерації, пошук робочого підходу. Можна починати використовувати свіпстейки з платформою фейсбук, де легко масштабуватися і простіше проходити перевірки. Також одним із найпростіших офферів для старту є свіпстейк-офери.
Що необхідно враховувати при використанні свіпстейків
Вертикаль свіптстейків є активним варіантом для заробітку арбітражниками. Не варто боятися заходити в свіпи і використовувати різні джерела, зокрема й соціальні мережі. Найбільш зацікавлена і лояльна аудиторія за параметром ГЕО перебуватиме в країнах Tier-1, Tier-2 і Tier-3.



