сервіс ручного розміщення оголошеньОГОЛОШЕННЯ на 100 сайтів
Україна, всі міста
на сайте с 29.06.2024

Керівництво з налаштування реклами для інтернет-магазинів

Керівництво з налаштування реклами для інтернет-магазинів

На основі досвіду налаштування реклами для понад 500 українських магазинів.

Розроблено спеціально для тих, хто продає або допомагає продавати товари в інтернеті.

Поданий досвід запуску рекламних кампаній для магазинів з різним асортиментом товарів та рекламним бюджетом (від малого до великого).

Зміст керівництва:

1. Підготовка

- Чек-лист як створити, під'єднати та налаштувати рекламні ресурси Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager
- Як організувати роботу для реклами декількох інтернет-магазинів
- Правильна структура заголовків

2. Рекламні цілі та планування

- Рекламні цілі
- Прогноз онлайн-продажів. Три кити ефективності реклами

3. Налаштування Google Merchant Center NEXT

- Заповнення відомостей про компанію
- Логотипи компанії і кольори для оголошень
- Інформація про компанію. Країни
- Інформація про компанію. Магазини
- Налаштування служби доставки. Мінімальне замовлення в Google Shopping
- Швидкість доставки на основі інформації від перевізника (для Франції, Німеччини, США)
- Налаштування інформації про обмін та повернення
- Про фід і Google Merchant Center
- Завантаження фіда
- Відстеження конверсій, автопомітка тегами та числові анотації в Merchant Center Next
- Активація програм "Динамічний ремаркетинг" та "Інформація про товари, розміщена безплатно"
- Огляд розділу "Товари", історія та автоматичні покращення
- Як потрапити у Sale (Розпродаж) в Google Shopping

4. Налаштування Performance Max та різні структури кампанії

- Еволюція Google Shopping (Performance Max)
- Базове налаштування Performance Max за структурою Shopping only
- Структури Performance Max кампаній
- Сигнали аудиторій. Огляд інтерфейсу. Пошукові теми
- Сигнали аудиторій. Сайти конкурентів
- Сигнали аудиторій. Ваші дані (аудиторія ремаркетингу)
- Сигнали аудиторій. Інтереси
- Performance Max на широку аудиторію
- Performance Max за сигналами аудиторії
- Performance Max за категорією товарів
- Після запуску кампанії

5. Рекламні стратегії

- Типи інтернет-магазинів
- Рекламні стратегії
- Зв’язка “Тип – Стратегія – Структура”
- Стратегія “Товари за пріоритетом” на прикладі магазину Хатаінюа
- Стратегія “Сезонні товари” на прикладі магазину Евергоу
- Стратегія “Основний товар і аксесуари” на прикладі магазину Смартробот
- Стратегія “Поділ товарів за ціною” на прикладі магазину Супербро
- Стратегія “Товари сталого асортименту + трендовий товар” на прикладі магазину Туква
- Запустили. Що далі?

6. Оптимізація та масштабування рекламних кампаній

- Загальний аналіз показників рекламних кампаній
- Місця розміщення
- Стратегії призначення ставок
- Симулятор ставок кампанії
- Планування показу оголошень
- Географія (місцеперебування)
- Масштабування бюджетом
- Масштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (групи товарів)
- Масштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (товари)
- Підміна ідентифікатора та масштабування стандартною кампанією. Як одночасно запустити Performance Max і стандартну Google Shopping
- Про додатковий фід. Для чого і коли використовується
- Додатковий фід. Розв'язання проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”
- Виключення фейкових конверсій з участі в розрахунку у стратегії призначення ставок

7. Групи об'єктів (медійна частина Performance Max)

- Про групи об’єктів: товарна та медійна частина Performance Max. Як групувати
- Факапи. Кейси. Структури кампаній. Формула відмінного оголошення
- ChatGPT для створення текстових об’єктів (заголовків, описів)
- Штучний інтелект Lexica для генерації картинок
- Створюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 1)
- Створення відео в Google Ads за допомогою бібліотеки шаблонів
- Створюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 2)

8. Оптимізація товарів в Merchant Center. Додаткові фіди

- Про додатковий фід. Для чого і коли використовується
- Як включити правила атрибутів та додаткові фіди
- Завантаження і особливості роботи додаткового фіда на прикладі розв'язання проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”
- Як видалити додатковий фід
- Зміна назви та опису у відхилених товарах з допомогою додаткових фідів
- Задаємо безплатну доставку (або інші параметри доставки) для окремих товарів через додаткові фіди
- Виключаємо товари з платної реклами, але показуємося у безплатній видачі
- Задаємо коректне значення для параметра google_product_category
- Видаляємо з рекламної кампанії товари, які зливають бюджет

Керівництво дружнє до новачків і цікаве для спеціалістів.

Видання 2025 року.
подано: 03.04.2025 номер: 535552 перегляди: 693
Схожі оголошення
Лучия серьги гребень розовый кварц  розовый пыльный цветок серьги подвески длинные украшение с камнем
Лучия серьги...
Україна, всі міста
$19.47
Ізабелла білий синій електрик гілочка веточка діадема віночок прикраса для волосся
Ізабелла білий...
Україна, всі міста
$27.05
Виготовлення реклами — доступні ціни, професійний підхід
Виготовлення...
Житомир
$7.21
Чоловічі труси з малюнком "акул" (арт. МШ 950428)
Чоловічі труси з...
Кривий Ріг‎
$7.39
PPC-спеціаліст (Google Ads)
Україна, всі міста
$1 803