сервіс ручного розміщення оголошеньОГОЛОШЕННЯ на 100 сайтів

Борона дисковая рессорная ДАР-2.4

Виконують основний ресурсозберігаючий обробіток ґрунту на глибину від 5 до 18 см. Забезпечують рівномірне розподілення по всій глибині обробляємого шару ґрунту органічних добрив і пожнивних залишків, створюючи оптимальну структуру для росту рослин, збільшують поглинання вологи ґрунтом зменшуючи ерозію, подрібнюють грудки і прикочують верхній шар ґрунту для збереження вологи та вирівнюють рельєф поля.
Диски закріплені на С подібних ресорах і роблять низькочастотні коливання в трьох площинах, в результаті чого самостійно очищаються від рослинних залишків і ґрунту, добре заглиблюються в грунт і зменшується тертя дисків. Захищають диски і підшипникові опори при шокових навантаженнях.
Диски здійснюють обертальний рух і це зменшує їх тертя по ґрунту що забезпечує економію палива і мінімальний знос дисків в порівнянні з традиційними технологіями обробітку ґрунту.
Диски мають вирізи і виготовляються з внутрішньою заточкою по всьому зовнішньому периметру, що робить ефективною роботу агрегатів на обробітку важких і твердих ґрунтів, в тому числі глинистих чорноземів, подрібненні пожнивних залишків і зменшує тягове зусилля трактора.
Значний кут атаки і установки вісі обертання до горизонталі сприяє підйому в верх ґрунту і рослинних рештків і їх хороше перемішування.
В підшипниковому вузлі використанні підшипники високої якості Луцького підшипникового заводу, який входить в корпорацію SKF, сучасне касетне ущільнення і якісна пластичне мастило, що забезпечує наробіток підшипникових вузлів у 9600 га на агрегаті ДАР-2,4. Демонтаж зношених і установка нових дисків проводиться без розбирання підшипникового вузла.
Диски використовуються великого діаметра (660мм) і їх розташовується менше на метр захвату чим дисків меншого діаметру і це дає можливість виготовити агрегат з меншою матеріалоємністю, зменшується кількість підшипникових вузлів (14 проти 20 (D=560 мм) при ширині захвату 2,5 м ), енергоємність обробітку ґрунту і економиться паливо.
Агрегати приєднуються до трактора на стандартну трьох точкову навісну систему.
Глибина обробітку установлюється регулюванням положення котка і тракторної навісної системи.
Для забезпечення агрегатування з тракторами всіх фірм без доробки агрегату для приєднання центральної тяги передбачено два отвори з різними діаметрами.
Регулюється тільки глибина обробітку, а інші параметри що до установки дисків, їх перекриття, та інші визначені оптимальні експериментально і установлені в конструкції агрегатів, що зменшує витрати часу на регулювання і забезпечує якісний обробіток ґрунту з найменшими енерговитратами. Агрегат сконструйований так, щоб механізатор обробляв грунт, а не проводив експерименти з регулювання.
подано: 10.03.2024 номер: 206031 перегляди: 8270
Схожі оголошення
Двери передние, задние, Боковая Дверь, Двері передні, задні, Кузов, Криша, Бампер задний, Лонжерон, Бочина Renault Trafic, Opel Vivaro, Nissan Primastar 1.9 DCI, 2.0 DCI, 2.5 DCI, 2001 - 2013р.в
Двери передние,...
Борислав
0
Библиотека гитариста.157 книг самоучители, пособия, из серии для чайников, начинающим и учащимся ДМШ, ноты (рок, джаз, пьесы, ансамбли). Все книги в э
Библиотека...
Київ
100
Виробництво виливків із чавуну, сталі з виготовленням оснастки
Виробництво...
Україна, всі міста
Ціна не вказана
Литье деталей различной геометрии
Литье деталей...
Україна, всі міста
Ціна не вказана
Инновационная отливка стали, и чугуна
Инновационная...
Україна, всі міста
Ціна не вказана